Recenze: Jógou proti bolestem

Trpíte bolestmi a zatím vám nic nepomáhá? Možná bude řešením jóga. Neocenitelné rady dostanete v knize Jógou proti bolestem.
Spousta z nás má v dnešní době zkušenost, že tradiční lékařské postupy nepřinášejí dlouhodobá řešení některých našich zdravotních problémů. A právě proto doporučuji sáhnout po knize, jejíž autor už pětadvacet let pomáhá lidem zbavit se bolesti. Postupy, které léta používá, má vyzkoušené, pomohly tisícům lidí.

V knize Jógou proti bolestem nám Lee Albert předkládá strategické protahovací a posilovací cviky na každý den. Přináší nový přístup k prastarému cvičení jógy. Představuje pět nejčastějších svalových dysbalancí a zaměřuje se na hlavní příčiny bolesti.

Autorův příběh začal před více než třiceti lety, kdy měl velkou autonehodu, z níž vyvázl kupodivu bez zranění. Ovšem jeho život začaly po čase provázet nesnesitelné bolesti hlavy, na které nepomáhal žádný lék. A tak začal hledat pomoc sám.

Kniha Jógou proti bolestem je rozdělená na 13 kapitol, každá z nich začíná moudrým citátem. Autor vysvětluje příčiny bolestí, poradí, jak si vybrat správnou pozici pro cvičení, upozorňuje na léčivé účinky vhodně zvoleného dýchání a meditace. Publikaci doprovázejí také obrázky, které popisují svaly lidského těla a znázorňují provádění jednotlivých cviků. Tím pádem víte, že je provádíte správně.

HODNOCENÍ

Knihu Jógou proti bolestem doporučuji všem, kteří mají zdravotní problémy jako například: natažené šlachy, bolavá záda, kolena, kyčle, ale také těm, kteří trpí stresem, úzkostí a nedokážou se uklidnit. Vybrané cviky vám pomohou se všech těchto problémů zbavit. Mně osobně pomohla na bolavá záda, ve cvičení budu pokračovat dál. A doporučím ji také známým, kteří trpí migrénami.

ZAČLEŇTE JÓGU DO KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA!

O autorovi

Lee Albert je uznávaný odborník na snižování bolesti z neuromuskulárních příčin a instruktor jógy s dvacetiletou praxí. Přes pětadvacet let učí lidi, jak se zbavit bolesti pomocí nástrojů a technik IPT (ntegrated Positional Therapy). Individuálně se věnuje svým pacientům v Centru pro jógu a zdraví Kripalu v Lenoxu v Massachussetts. Lee vede praktické semináře IPT a Bezbolestné jógy. Rovněž poskytuje konzultace v oblasti ergonomie na pracovišti jako prevence pracovních úrazů.

V roce 2020 vydalo nakladatelství Eugenika od tohoto autora ještě knihu Život bez bolesti.

Autor: Kateřina