Novinka Blanky Malé: humorná i pikantní zpověď – jak se žije s Italem, který je o 17 let mladší?

23. 6. KAREL VOŘÍŠEK, JITKA VYSEKALOVÁ: Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - beseda, autogramiáda

Jste dostatečně přesvědčiví a máte dar vyniknout?
Když se rozhodne úspěšný moderátor a uznávaná marketingová expertka napsat knihu o profesním a osobním budování image, je to jistota hodnotného čtení.
Autory knihy Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu jsou Karel Voříšek a Jitka Vysekalová a vy se v úterý 23. června v 16.00 vydáte spolu s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou Vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí Vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.
PhDr. Karel Voříšek se proslavil především jako moderátor hlavní zpravodajské relace v TV Nova. Několikrát se umístil na prvním místě v anketě TýTý v kategorii Osobnost televizního zpravodajství. Společně s Klárou Doležalovou získal titul Nejoblíbenější moderátorská dvojice v Česku v anketě Týdeníku Televize. V prosinci roku 2012 ukončil spolupráci s TV Nova a stal se moderátorem Zpráv na FTV Prima.
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. je prezidentkou České marketingové společnosti, nezávislou poradkyní v oboru psychologie trhu a marketingové komunikace, dříve  ředitelka a předsedkyně představenstva a.s. MARKTEST, předsedkyně Asociace psychologů trhu, členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění a v neposlední řadě členka Českomoravské psychologické společnosti. V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu.


Prvních 30 účastníků akce získá volnou vstupenku do MINIUNI.

Pokud si chcete zarezervovat místo na této akci, můžete telefonicky na čísle 607 082 029 nebo emailem na rezervace.ostrava@knihcentrum.cz.

 

                          
Přidat komentář