Zamrzlá produktivita

Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788072614271
Proč produktivita práce stagnuje a co se s tím da dělat?
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
369 Kč
303 Kč
369 Kč
303 Kč
Anotace
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale naopak? Naznačuje to i neustále balancování na hranici recese, kolísání od růstu nazpět k záporným hodnotám. Ocitli jsme se na konci jedné éry, a pokud nechceme uvíznout ve stagnaci, musíme udělat krok do nového období. Recese stíhá recesi, roste nespokojenost zaměstnanců. Kde hledat nové zdroje růstu? Podle výzkumu využívají například firmy jen 15 procent duševního potenciálu svých pracovníků. Jestliže tedy v oblasti technologií nevidíme růstový potenciál, zde máme 85 procent volného a nevyužitého prostoru. Řešení je jednouché: odstraňme bariéry a povzbuďme tvořivost. Kdo dokáže využít tuto unikátní příležitost, předběhne své konkurenty na léta dopředu. Je však třeba změnit management a organizaci firem. Odstranit bariéry, vrátit lidem radost z práce a uvolnit stavidla tvořivosti. Kniha úspěšného školitele a konzultanta, autora koncepce intuitivního marketingu Miloše Tomana nepřináší jen charakteristiku problémů současných firem, týkajících se nedostatečné („zamrzlé“) produktivity, ale zejména praktické návody, jak je proměnit v typ odpovídající požadavkům nové podnikatelské éry.
Informace o sortimentu
Podnázev Proč produktivita práce stagnuje a co se s tím da dělat?
Druh sortimentu Kniha
Autor Miloš Toman
Značka Management Press
V prodeji od 02.05.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 20.8 x 1.6 cm
Hmotnost 0.32 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 244
ISBN 978-80-7261-427-1
EAN 9788072614271
Interní kód 0202590
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy