Zákazník má vždy pravdu

EAN:9788073492953
A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
Značka: Pragma

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
148 Kč
121 Kč
148 Kč
121 Kč
Anotace
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
Informace o sortimentu
Podnázev A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
Název v originále You Can't Win a Fight
Druh sortimentu Kniha
Autor Tom Markert
Značka Pragma
V prodeji od 30.04.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 13.5 x 19.4 x 1.9 cm
Hmotnost 0.20 kg
ISBN 978-80-7349-295-3
EAN 9788073492953
Interní kód 0125725
Ceny dopravy