Jen dnes AKČNÍ CENA -40 % na knihy o háčkování a pletení z papíru – od 95 Kč

Výzkum médií

EAN:9788024735689
Nejužívanější metody a techniky
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Anotace

Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice.

Publikace čtenářům:

* pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním;

* usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami;

* poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům;

* zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů;

* rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace;

* zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti;

* upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků.

Informace o sortimentu
Podnázev Nejužívanější metody a techniky
Druh sortimentu Kniha
Autor Renáta Sedláková
Značka GRADA
V prodeji od 28.01.2015
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.2 x 3.3 cm
Hmotnost 0.89 kg
Počet stran 548
ISBN 978-80-247-3568-9
EAN 9788024735689
Interní kód 0183117
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy