Strategický marketing

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788024746708
Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
495 Kč
421 Kč
495 Kč
421 Kč
Anotace

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy.

Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Informace o sortimentu
Podnázev Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Dagmar Jakubíková
Značka GRADA
V prodeji od 23.09.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 24.8 x 2.5 cm
Hmotnost 0.74 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 368
ISBN 978-80-247-4670-8
EAN 9788024746708
Interní kód 0145331
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy