Spotřební kultura (DON’T BUY THIS BOOK)

Série: 21. století
Pevná s přebalem matná
EAN:9788020023728
Historie, kultura a výzkum
Značka: Academia

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
550 Kč
451 Kč
550 Kč
451 Kč
Anotace
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.
Informace o sortimentu
Podnázev Historie, kultura a výzkum
Druh sortimentu Kniha
Autor Pavel Zahrádka
Značka Academia
V prodeji od 27.10.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.8 x 21.8 x 3.0 cm
Hmotnost 0.74 kg
Vazba Pevná s přebalem matná
Počet stran 440
Edice 21. století
ISBN 978-80-200-2372-8
EAN 9788020023728
Interní kód 0174992
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy