Slovník politického managementu a volebního marketingu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024740133
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
189 Kč
161 Kč
189 Kč
161 Kč
Anotace
Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a politické psychologii. Tento slovník neslouží pouze jako příručka pro vyhledávání pojmů, jde zároveň o kompaktní text, který lze číst souvisle.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Kubáček
Značka GRADA
V prodeji od 18.09.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.6 x 20.7 x 0.6 cm
Hmotnost 0.14 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 104
ISBN 978-80-247-4013-3
EAN 9788024740133
Interní kód 0130171
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy