Retail marketing

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788072612079
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
459 Kč
376 Kč
459 Kč
376 Kč
Anotace
Základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Vladimír Bárta
Značka Management Press
V prodeji od 26.11.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.67 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 328
ISBN 978-80-7261-207-9
EAN 9788072612079
Interní kód 0101561
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy