Reklama

EAN:9788024734927
Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
Manufacturer: GRADA

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Availability: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
Show qty on stock
269 Kč
40 Kč (15%)
229 Kč
Annotation
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Products specifications
Podnázev Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 10.11.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 17,0 x 24,0 x 1,6 cm
Hmotnost 0,36 kg
Počet stran 208
ISBN 978-80-247-3492-7
EAN 9788024734927
Interní kód 0111866
Produktový manažer Hana Mýdlová (hana.mydlova@knihcentrum.cz)
Shipping returns
Customers who bought this item also bought
Akce

Malování na obličej

229 Kč 99 Kč
IHNED odesíláme

Čtyřhodinový pracovní týden

398 Kč 338 Kč
IHNED odesíláme

Biomanžel

289 Kč 249 Kč
IHNED odesíláme

Ve službách zla (Joanne K. Rowlingová)

389 Kč 331 Kč
IHNED odesíláme