Recenze: Interaktivní mluvicí samolepky

Klasické samolepky zná asi každý. Ale znáte kouzelné mluvicí samolepky od ALBI? Pojďte si s dětmi k pálení čarodějnic vylepit rovnou nějaké pořádně strašidelné. A počkejte, až uslyšíte ty zvuky!

Samolepky patří k velmi oblíbeným aktivitám u dětí. A teď si představte, že se obyčejné nalepování samolepek doplní o další rozměry, jako jsou zábavné zvuky a zajímavé informace. Pak je o zábavu postaráno na opravdu dlouhou dobu.

Můžete si vybrat ze dvou variant. ALBI vydalo Samolepkovou knihu Dinosauři a nebo Samolepkovou knihu Strašidla. Obě knihy patří do série Kouzelného čtení. To znamená, že pokud chcete samolepkové knihy využívat naplno, je dobré mít Elektronickou Albi tužku. Investice do této kouzelné tužky se vám určitě vyplatí, neboť produktů k ní je celá řada. A s kouzelným čtením se nejen děti všech věkových kategorií zabaví, ale hlavně se nenásilnou a hravou formou toho mnoho naučí.

Obě samolepkové knihy, Dinosauři i Strašidla, mají 16 stran, na kterých si můžete vytvářet vlastní příběhy. K tomu obě obsahují ještě navíc 8 stran plných samolepek, takže i kdybyste třeba někde na cestách elektronickou ALBI tužku zapomněli přibalit, nebo se vám nečekaně vybila, určitě se vaše ratolesti nudit nebudou.

Elektronická ALBI tužka z těchto samolepkových knih však vykouzlí mnohem větší zábavu. Stačí se tužkou dotknout kterékoli samolepky a tužka vám sdělí, o co jde. Jakmile načerpáte všechny informace, stačí se v knize přepnout na ikoně noty a každá samolepka, které se dotknete, vyloudí legrační zvuk. Takže teď na vlastní uši uslyšíte, jak se směje čarodějnice, píská skřítek nebo třeba jak se vaří lektvar. A ve světě dinosaurů zjistíte nejen jak se jednotliví dinosauři jmenují či jaké vydávají zvuky, ale také třeba jak sopka chrlí lávu. Věřte, že zvuky jsou v obou knihách opravdu realistické, až vás to vtáhne do jiného světa. Naše děti od toho teď nemohou odtrhnout oči ani uši. 😊

Pokud se dotknete ikony s knihou, dozvíte se všechno k jednotlivým samolepkám, ale také k prostředí, do kterého můžete samolepky lepit a vytvářet tak vlastní příběhy. Když se dotknete ikony s bublinou, můžete si přehrávat dialogy nebo říkanky. Už jste někdy slyšeli, jak si povídají dinosauři mezi sebou? Nebo co tak může povídat bezhlavý rytíř bílé paní? Chcete-li si procvičit znalosti, dotkněte se ikony s kostkou. Spustíte tím ke každé kapitole kvíz, ve kterém si procvičíte všechno, co jste se dozvěděli.

Už jste se rozhodli, zda si vytvoříte pravěk podle sebe? Dokonce si do něj můžete vytvořit z části samolepek svého vlastního dinosaura. Zvolíte děsivého nebo raději toho s potutelným úsměvem?

Nebo vás více oslovil svět strašidel a chcete prozkoumat, jak to vypadá u ježibaby a na strašidelném hradě? Je libo vlastní strašidlo? Jaké zvolíte tělo, nohy či hlavu je jen na vás a na vašem vkusu. Samolepky vám dovolí rozvinout fantazii naplno.

My se samozřejmě nemohli rozhodnout, tak máme doma oboje. A rozhodně nelitujeme. Na knihách je uvedeno, že jsou vhodné pro děti od 3 do 7 let. Můžu však říct, že se určitě zabaví i starší děti. A ty mladší budou bavit alespoň zvuky. Určitě je to prima zábava i na cesty a můžete si s knížkami vylepšit i dnešní filipojakubskou noc. Stačí si připravit nějaké to suché klestí a pozvat na návštěvu všechny čarodějnice, strašidla, ale hlavně hodně dinosaurů. 😊

Autor: Míša