Public relations jako ovlivňování mínění

EAN:9788024726786
2.vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
229 Kč
269 Kč
229 Kč
Anotace
Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.
Informace o sortimentu
Podnázev 2.vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Jozef Ftorek
Značka GRADA
V prodeji od 24.08.2009
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.34 kg
ISBN 978-80-247-2678-6
EAN 9788024726786
Interní kód 0098404
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy