Psychologie reklamy

Série: Expert
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788027136544
5., rozšířené a aktualizované vydání
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
549 Kč
467 Kč
549 Kč
467 Kč
Anotace
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Informace o sortimentu
Podnázev 5., rozšířené a aktualizované vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 05.04.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 5. vydání
Rozměry 17.6 x 25.0 x 2.2 cm
Hmotnost 0.80 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 360
Edice Expert
ISBN 978-80-271-3654-4
EAN 9788027136544
Interní kód 0414858
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny