Psychologie médií

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024739212
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
149 Kč
127 Kč
149 Kč
127 Kč
Anotace
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé.Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí.Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.
Informace o sortimentu
Název v originále Psychology of the Media
Druh sortimentu Kniha
Autor David Giles
Značka GRADA
V prodeji od 22.10.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.4 x 24.1 x 1.1 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 200
ISBN 978-80-247-3921-2
EAN 9788024739212
Interní kód 0134573
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy