Pravidla marketingové akce - Sleva 100 Kč při nákupu nad 500 Kč.

archiv revue

Pravidla a podmínky marketingové akce:

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 24. 12 2020 do 10. 1. 2021 do 23:59. marketingovou akci pod názvem „ Sleva 100 Kč při nákupu nad 500 Kč.“ (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce: 


2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. V termínu od 24. 12 2020 do 10. 1. 2021 do 23:59 hod. zákazník může uplatnit slevový kód: STASTNEAVESELE21 a získá slevu 100 Kč k nákupu nad 500 Kč. 

2.2. POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ SLEVOVÉHO KÓDU:

1. Vyberte si z naší nabídky knih v e-shopu KNIHCENTRUM.CZ a vložte zboží do nákupního košíku. Objednávka musí být nad 500 Kč. 


2. Přejděte do nákupního košíku a do políčka pojmenovaného „Slevový kupón/ dárkový poukaz“ Opište slevový kód a potvrďte tlačítkem „Uplatnit tento kód“

3. Po zadání kódu bude hodnota slevového kódu ihned odečtena z Vaší objednávky.

4. Slevový kód nelze kombinovat s jinými slevovými kódy, je na jedno použití, není právě vymahatelný a řídí se pravidly a podmínkami marketingové akce. 

5. Slevový kód se nevztahuje na objednávky elektronických dárkových poukazů a na knižní bazar.

6. Slevový kód je platný od 24. 12 2020 do 10. 1. 2021 do 23:59 hod.  


2.4. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz


3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na poukaz a na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím slevového kódu. 

3.5. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za veškerou správnost slevového kódu.

3.6. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání slevového kódu nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, poukaz je neměnný a nevratný, ani není možné ho nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určen k dalšímu prodeji.

3.7.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.8. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.

3.9. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

V Ostravě dne 24. 12. 2020

 

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Není snadné vybrat z nepřeberného množství knih, které každý měsíc vycházejí, ty nejlepší. A ne každému se líbí to samé. My jsme se opět snažili vytipovat novinky, které by mohly zaujmout co nejvíce čtenářů.
Vyhrajte thriller, který je osvěžujícím způsobem jiný. Děj se odehrává během několika hodin a má několik paralelních dějových linií. Zajímavé exkurzy do tématu mimické rezonance jsou důmyslně zakomponovány do děje a nijak neubírají příběhu na napětí.
Prémiový obsah
číst více
Druhá kniha nebývale uchopeného cestopisu slovenské sinologičky Dominiky Sakmárové mě opět položila na lopatky, v tom nejlepším slova smyslu.