Sleva 40 % na cestopisy. Nyní od 149 Kč.

Pravidla akce A zase ten Trefl. Akce 1+1 na puzzle!

archiv revue
1.      ÚVODNÍ USTANOVENÍ

 

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 24. 10. do 26. 10. 2022, resp. do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem A zase ten Trefl. Akce 1+1 na puzzle! (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

 

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

 

2.1. Pokud v období od 24. 10. do 26. 10. 2022, resp. do rozdání zásob zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí jakékoliv puzzle od značky Trefl na e-shopu KNIHCENTRUM.cz, získá nárok na puzzle zdarma – Puzzle s magickým fixem Auta 70 dílků.

 

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup jakýchkoliv puzzlí od značky Trefl na e-shopu KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv jiného produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží na e-shopu musí být realizován v období od 24. 10. do 26. 10. 2022, resp. do rozdání zásob. Ke každé objednávce je možné získat pouze jedenkrát Puzzle s magickým fixem Auta 70 dílků.

 

2.3. Tato marketingová akce probíhá pouze na e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz

 

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

 

 

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

 

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

 

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

 

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním puzzlí zdarma.

 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

 

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

 

 

Ostrava 23. 10. 2022

 

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Rodiče, i když toho máte někdy dost, nevzdávejte to se svými dětmi a věnujte se jim hlavně v prvních šesti letech života, které jsou pro rozvoj řeči a myšlení (potažmo IQ) klíčové. Vždycky to má smysl, protože žádné dítě se nerodí hloupé, vzkazuje všem rodičům lékařka a autorka bestsellerů předškolní přípravy a sexuální výchovy Jana Martincová. A mluví z vlastní zkušenosti. Když se jí před 20 lety narodil syn s ADHD, nevzdala to. Dnes už ví, že úspěšná cesta původně okolím odepsaného dítěte začala u knížek Pro chytré hlavičky.
S lesní terapií, moderní metodou v oblasti zdravého životního stylu, vás seznámí Aleš Miklík, jeden z prvních certifikovaných průvodců ve svém oboru. Vyhrajte jeho knihu Lesní terapie, čeká na 3 soutěžící.
Prémiový obsah
číst více
Ida je úspěšná architektka. V životě tak nějak tápe, ale má pocit, že je ve věku, kdy by měla přemýšlet o reprodukci. Protože nemá milence a už vůbec ne vztah, rozhodne se nechat si zmrazit vajíčka. O své tajemství se chce rozdělit se sestrou, která se léta snaží marně otěhotnět. Možná to není dobrý nápad, ale nad tím se Ida nezamyslela.