Politický marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073640118
Úvod do teorie a praxe

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
245 Kč
201 Kč
245 Kč
201 Kč
Anotace
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky.
Informace o sortimentu
Podnázev Úvod do teorie a praxe
Název v originále Marketing polityczny w teorii i praktyce
Druh sortimentu Kniha
Autor Andrzej Jabloński
Značka Barrister a Principal
V prodeji od 02.03.2006
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.0 x 23.0 x 1.6 cm
Hmotnost 0.34 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 208
ISBN 80-7364-011-2
EAN 9788073640118
Interní kód 0019699
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy