Podnikání malé a střední firmy

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024724096
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
425 Kč
361 Kč
425 Kč
361 Kč
Anotace
Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast daní, pojištění, účetnictví, pracovních vztahů apod. Dále jsou v knize doplněny programy podpory malého a středního podnikání, výrazněji rozšířena je problematika společenské zodpovědnosti firem a také téma životního cyklu podniku, spojenectví malých a středních organizací a oblast high-tech technologií. Kniha se řízením malé a střední firmy věnuje komplexně: od ekonomiky a finančního řízení přes řízení lidských zdrojů, obchod a marketing, tvorbu cen, účetnictví a výkaznictví, až po daňové a další povinnosti. Autoři uvádějí praktické důsledky vstupu ČR do EU, vysvětlují, jak postupovat při zakládané nové firmy, k čemu je podnikatelský plán nebo jak využít podpůrné programy státu a EU.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Značka GRADA
V prodeji od 20.02.2008
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.68 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
ISBN 80-247-2409-X
EAN 9788024724096
Interní kód 0083302
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy