Plánování a tvorba hodnoty firmy

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024724324
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
99 Kč
84 Kč
99 Kč
84 Kč
Anotace
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Pavel Marinič
Značka GRADA
V prodeji od 21.10.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.59 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 220
ISBN 978-80-247-2432-4
EAN 9788024724324
Interní kód 0089013
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy