AKČNÍ CENA 156 KČ: oboustranné puzzle Tlapková patrola

Naše stravenka

archiv revue
Úplná pravidla akce
 
1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
 
1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje marketingovou akci pod názvem „Naše stravenka“ (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:
 
www.knihcentrum.cz/nase-stravenka
 
 
2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE
 
2.1. V rámci této akce jsou k dispozici 2 druhy slevových kódů. Tyto slevové kódy je možné získat v aplikaci, na webové stránce, nebo v papírové podobě Naše stravenka.  
 
 
2.2. Slevové kódy se řídí tímto způsobem uplatnění:

Postup uplatnění v prodejnách KNIHCENTRUM.CZ

 

1. Vyberte si zboží v prodejně KNIHCENTRUM.CZ, které je nezlevněné.

 

 

2. U pokladny předložte slevový kód Naše stravenka z aplikace, webové stránky, případně v papírové podobě.

 

 

3. Poukaz nelze kombinovat s jinými poukazy, slevovými kódy, je na jedno použití, nelze uplatnit na již zlevněné produkty a na objednávky z e-shopu KNIHCENTRUM.CZ.

 

 

4. Poukaz je platný od 1. 11. 2019 na dobu neurčitou.

 

 

5. Pravidla akce naleznete na www.knihcentrum.cz/nase-stravenka

 

 

Postup uplatnění v e-shopu KNIHCENTRUM.CZ:

1. Vyberte si zboží v e-shopu KNIHCENTRUM.CZ a vložte zboží do nákupního košíku.

 

 

2. Přejděte do nákupního košíku a do políčka pojmenovaného „Slevový kupón/ dárkový poukaz“ opište slevový kód a potvrďte tlačítkem „Uplatnit tento kód“.

 

 

3. Po zadání kódu bude hodnota slevového kódu ihned odečtena z Vaší objednávky.

 

 

4. Slevový kód nelze kombinovat s jinými slevovými kódy, je na jedno použití, není právě vymahatelný a řídí se pravidly a podmínkami marketingové akce, které jsou dostupné na www.knihcentrum.cz/nase-stravenka

 

5. Slevový kód se nevztahuje na objednávky elektronických dárkových poukazů.

 

 

6. Slevový kód je platný od 1. 11. 2019 na dobu neurčitou.

 



 
3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
 
3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.
 
3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
 
3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na poukaz a na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.
 
3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím dárku.
 
3.5. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za veškerou správnost slevových kódů a dárkového poukazu. 
 
3.6. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání poukazu nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, poukaz je neměnný a nevratný, ani není možné ho nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určen k dalšímu prodeji.
 
3.7.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
 
3.8. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
 
3.9. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.
 
V Ostravě dne 1. 11. 2019
 
 
 
Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Pokud chcete svým malým předškolákům pomoci otevřít dveře do světa školního dobrodružství, máme pro vás tři super tipy na knihy pro předškoláky.
Hrom aby do toho… Jak může někdo pojmenovat hlavní hrdiny svého románu Jack a Rose a pak si s jejich láskou tak pohrávat? Vždyť od dob Titaniku je synonymem pro tu největší, avšak nejtragičtější lásku právě tato dvojice (hned po Romeovi a Julii, samozřejmě). Ach. A je jasné, že jsem si ty dva představovala přesně jako Kate a Lea z výše zmiňovaného filmu.
Někdo ukradl mrtvolu z márnice. Ten někdo ji položil na místo, kde policie najde hrob s desítkami zavražděných žen. Případu se ujímají dva agenti z dánské jednotky Task Force 14. David a Lucas mají svérázné vyšetřovací metody, skrývají temná tajemství a k smrti se nenávidí.