NOVINKA MĚSÍCE: Lesní terapie Aleše Miklíka

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

EAN:9788024735276
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
339 Kč
399 Kč
339 Kč
Anotace
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Roman Kozel, Lenka Mlynářová, Hana Svobodová
Značka GRADA
V prodeji od 18.12.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 25.0 x 2.1 cm
Hmotnost 0.65 kg
Počet stran 288
ISBN 978-80-247-3527-6
EAN 9788024735276
Interní kód 0122793
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy