E-kniha

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
254 Kč
254 Kč
Anotace
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Informace o sortimentu
Podnázev Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Hana Machková
Značka GRADA
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 200
Interní kód 0189077
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny