Mezinárodní marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024729862
3., aktualizované a přepracované vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
319 Kč
271 Kč
319 Kč
271 Kč
Anotace
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
Informace o sortimentu
Podnázev 3., aktualizované a přepracované vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Hana Machková
Značka GRADA
V prodeji od 24.08.2009
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 17.5 x 24.6 x 1.6 cm
Hmotnost 0.48 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 200
ISBN 978-80-247-2986-2
EAN 9788024729862
Interní kód 0098175
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy