Jen dnes AKČNÍ CENA -40 % na knihy o háčkování a pletení z papíru – od 95 Kč

Metody komplexního hodnocení podniku

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788027117017
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
589 Kč
501 Kč
589 Kč
501 Kč
Anotace
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marek Vochozka
Značka GRADA
V prodeji od 29.09.2020
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.7 x 24.8 x 3.4 cm
Hmotnost 0.95 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 480
ISBN 978-80-271-1701-7
EAN 9788027117017
Interní kód 0337034
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny