Média v tekutých časech

Série: Společnost
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788020025722
Značka: Academia

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
285 Kč
234 Kč
285 Kč
234 Kč
Anotace
Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace Média v tekutých časech se snaží zasadit nejen tyto pojmy do českého kontextu, zabývá se digitální mediamorfózou, resp. jejími vybranými důsledky v ČR. Přibližuje změny v chování uživatelů audiovizuálních médií: kupříkladu na masovém nástupu nového typu sociálního aktéra produživatele, jenž kombinuje role producenta a uživatele, na domestikaci technologických novinek, jakými jsou tzv. chytré televizory a mobilní telefony. Jaká je podoba tuzemské digitální propasti? Co si představit pod pojmem glokalizace? I na tyto otázky se pokouší kniha hledat odpovědi.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Václav Moravec
Značka Academia
V prodeji od 26.04.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.0 x 23.5 x 1.4 cm
Hmotnost 0.35 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 192
Edice Společnost
ISBN 978-80-200-2572-2
EAN 9788020025722
Interní kód 0204462
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy