Marketingová komunikace

Série: Praxe manažera
Pevná bez přebalu matná
EAN:9788072268115
business books
Značka: COMPUTER PRESS

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
350 Kč
298 Kč
350 Kč
298 Kč
Anotace
Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Jednotlivé kapitoly pokrývají všechny složky komunikačního mixu, včetně reklamy, public relations, sponzoringu, podpory prodeje, direct marketingu, komunikace na místech prodeje, výstav, osobního prodeje a interentové komunikace.
Informace o sortimentu
Podnázev business books
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslav Foret
Značka COMPUTER PRESS
V prodeji od 17.04.2003
Rok vydání 2003
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 23.0 x 1.9 cm
Hmotnost 0.68 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 276
Edice Praxe manažera
ISBN 80-7226-811-2
EAN 9788072268115
Interní kód 0038513
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy