Komunikace v managementu hotelnictví

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788075986665
Značka: Wolters Kluwer

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
225 Kč
191 Kč
225 Kč
191 Kč
Anotace

Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi.

Ilja Šedivý
předseda představenstva Regata Čechy, a. s.
předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.

Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.

doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Univerzita Karlova,
Fakulta humanitních studií

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Karel Chadt, Romana Kratochvílová
Značka Wolters Kluwer
V prodeji od 19.03.2020
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.9 x 21.1 x 1.0 cm
Hmotnost 0.22 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 172
ISBN 978-80-7598-666-5
EAN 9788075986665
Interní kód 0324910
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy