Jak psát reklamní text

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024724522
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
289 Kč
246 Kč
289 Kč
246 Kč
Anotace
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. Dozvíte se, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ivan Crha, Zdeněk Křížek
Značka GRADA
V prodeji od 03.06.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.40 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
ISBN 978-80-247-2452-2
EAN 9788024724522
Interní kód 0086108
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy