Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

Jak jednat s klientem

EAN:9788074007583
Příručka pro advokáty
Značka: C.H.BECK

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
Zobrazit dostupný počet ks
350 Kč
350 Kč
Anotace

Ani ty nejlepší právnické znalosti a zkušenosti nezaručí úspěch v oboru, pokud člověk neumí správně jednat s klientem. Nikdo z nás není dokonalý. Tato publikace by vám měla pomoci mnohé vaše drobné nedokonalosti a nedostatky při jednání s lidmi odstranit. Kniha obsahuje spoustu příkladů a také konkrétních rad, kterými se můžete řídit. Každému, kdo chce profesionálně růst, by tato kniha měla pomoci.

Obsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům.

Kniha je určena především pro advokáty a advokátní koncipienty, využít ji však mohou také příslušníci jiných právnických profesí, jako jsou soudci, státní zástupci, notáři, soudní exekutoři, podnikoví právníci atd., nebo i příslušníci neprávnických profesí, například sociální pracovníci, poradci, mediátoři a jiní odborníci, kteří se často nebo alespoň občas stýkají s klienty.

Informace o sortimentu
Podnázev Příručka pro advokáty
Druh sortimentu Kniha
Autor Oldřich Solanský
Značka C.H.BECK
V prodeji od 26.08.2019
Rok vydání 2019
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.2 x 22.6 x 1.1 cm
Hmotnost 0.24 kg
Počet stran 176
ISBN 978-80-7400-758-3
EAN 9788074007583
Interní kód 0302743
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny