2 NOVINKY BŘICHÁČE TOMA právě v předprodeji!

Jak cool značky zůstávají hot

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788026500025
Marketing zaměřený na generaci Y
Značka: BizBooks

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Autoři se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, lidi narozené v letech 1982–1993. Radí, co mají, nemají rádi, jak upoutat pozornost této generace. Svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, Levi´s.
Informace o sortimentu
Podnázev Marketing zaměřený na generaci Y
Druh sortimentu Kniha
Autor Mattias Behrer, Joeri Van den Bergh
Značka BizBooks
V prodeji od 25.01.2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 22.5 x 1.9 cm
Hmotnost 0.44 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 248
ISBN 978-80-265-0002-5
EAN 9788026500025
Interní kód 0125001
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy