I zázrak potřebuje reklamu

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788025116883
pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace
Značka: COMPUTER PRESS

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Anotace
Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zaskočí – to když na chviličku zaváháme, zda je jeho nápad geniální, anebo naopak. To je ale součástí pravidel hry. Žádná myšlenka není předem zakázána, naopak – čím více pohledů, tím inspirativnější čtení.
Informace o sortimentu
Podnázev pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Cézar
Značka COMPUTER PRESS
V prodeji od 17.07.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 23.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.69 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 200
ISBN 80-251-1688-3
EAN 9788025116883
Interní kód 0065668
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy