Guerilla marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025124727
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
499 Kč
409 Kč
499 Kč
409 Kč
Anotace
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Informace o sortimentu
Podnázev Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Druh sortimentu Kniha
Autor Jay Conrad Levinson
Značka CPress
V prodeji od 09.03.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 22.5 x 1.0 cm
Hmotnost 0.53 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 326
ISBN 978-80-251-2472-7
EAN 9788025124727
Interní kód 0093845
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy