BUZZ 50 maličkostí

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072611485
které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
230 Kč
189 Kč
230 Kč
189 Kč
Anotace
Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb. Ty nejlepší organizace poskytují služby "buzz", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních. Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera. Překlad z angličtiny Pavel Medek.
Informace o sortimentu
Podnázev které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
Druh sortimentu Kniha
Autor David Freemantle
Značka Management Press
V prodeji od 08.09.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.0 x 20.8 x 0.8 cm
Hmotnost 0.17 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 128
ISBN 80-7261-148-8
EAN 9788072611485
Interní kód 0098309
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy