Business modelování

Série: Expert
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027133567
Jak na business modely v digitálním prostředí
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
469 Kč
399 Kč
469 Kč
399 Kč
Anotace

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.

Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.

Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

 
Informace o sortimentu
Podnázev Jak na business modely v digitálním prostředí
Druh sortimentu Kniha
Autor Pavel Adámek, Lucie Maixnerová
Značka GRADA
V prodeji od 24.11.2022
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.5 x 1.7 cm
Hmotnost 0.46 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 272
Edice Expert
ISBN 978-80-271-3356-7
EAN 9788027133567
Interní kód 0396440
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny