Novinka Blanky Malé: humorná i pikantní zpověď – jak se žije s Italem, který je o 17 let mladší?

Brand mangement

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788025118184
Budování značky od vize k cíli
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
449 Kč
368 Kč
449 Kč
368 Kč
Anotace
Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak vysílat k zákazníkům a obchodním partnerům jasné sdělení o produktu jak vytvořit efektivní strategický plán značky jaké prostředky vybrat pro průraznou komunikaci Součástí knihy jsou: fotografie z marketingových kampaní příklady řízení značek světových firem (např. BMW, Porsche, T-Mobile, Gillette, Coca-Cola, Dove, Tesco, McDonald’s, Levis, Knorr) názorné diagramy a grafy příklady strategických plánů značek příloha obsahující soubor nástrojů pro tvorbu vizí obchodních značek
Informace o sortimentu
Podnázev Budování značky od vize k cíli
Název v originále Brand Vision
Druh sortimentu Kniha
Autor David Taylor
Značka CPress
V prodeji od 20.11.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.2 x 23.1 x 2.2 cm
Hmotnost 0.58 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 226
ISBN 80-251-1818-5
EAN 9788025118184
Interní kód 0081420
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy