Základy marketingu

Série: Manažer
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024758695
2., přepracované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
359 Kč
305 Kč
359 Kč
305 Kč
Anotace
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?
Informace o sortimentu
Podnázev 2., přepracované a rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslav Karlíček
Značka GRADA
V prodeji od 25.01.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.5 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.49 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 288
Edice Manažer
Poslední dotisk 12/2021
ISBN 978-80-247-5869-5
EAN 9788024758695
Interní kód 0254910
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny