Zákaznická věrnost

Série: Praxe manažera
Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788025119051
Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
221 Kč
269 Kč
221 Kč
Anotace
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
Druh sortimentu Kniha
Autor Ed Horrel
Značka CPress
V prodeji od 06.03.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 23.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.28 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 160
Edice Praxe manažera
ISBN 80-251-1905-X
EAN 9788025119051
Interní kód 0084004
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy