Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

Umění přesvědčivé komunikace

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024748214
Jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých - 3., rozšířené vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
297 Kč
349 Kč
297 Kč
Anotace

V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů.

Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech – ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých - 3., rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor James Borg
Značka GRADA
V prodeji od 07.10.2013
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 16.7 x 24.0 x 1.3 cm
Hmotnost 0.39 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
ISBN 978-80-247-4821-4
EAN 9788024748214
Interní kód 0155390
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy