Strategie B2B digitálního marketingu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788075087133
Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy
Značka: Lingea

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
590 Kč
484 Kč
590 Kč
484 Kč
Anotace

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.

Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.

Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti.

Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy
Druh sortimentu Kniha
Autor Simon Hall
Značka Lingea
V prodeji od 05.04.2022
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.9 x 23.6 x 2.1 cm
Hmotnost 0.58 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 368
ISBN 978-80-7508-713-3
EAN 9788075087133
Interní kód 0378827
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny