Srovnávací reklama

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074005619
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
350 Kč
350 Kč
Anotace

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.

Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů.

V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ondřej Hruda
Značka C.H.BECK
V prodeji od 25.10.2015
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.2 x 22.6 x 1.0 cm
Hmotnost 0.21 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 152
Edice Právní instituty
ISBN 978-80-7400-561-9
EAN 9788074005619
Interní kód 0196092
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny