Levněji z bazaru – nové, ale poškozené: Stezka Českem Nové příběhy za 122 Kč

Řízení výroby a nákupu

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024714790
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
579 Kč
492 Kč
579 Kč
492 Kč
Anotace
První česká publikace, která se zabývá řízením primárních rozhodujících funkcí hodnototvorného řetězce firmy, tj. výrobou, nákupem a prodejem, v jejich nezbytně integrované podobě. Je určena manažeřům a specialistům výroby, nákupu a logistiky a vysokoškolským studentům. V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti celé firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu a s jednotlivými nástrojemi a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je podrobně vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Zcela nový pohled je věnován nákupu. Podrobně se seznámíte se zásadami aktivního nákupu a s podstatou nákupního marketingu. Postupně budete dovedeni k poznání nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací, a poznáte organizační a informační principy supply chain managementu. Výklad ilustruje velké množství praktických příkladů. Kniha nemá na trhu konkurenci a nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Gustav Tomek, Věra Vávrová
Značka GRADA
V prodeji od 20.04.2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 18.0 x 24.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.78 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 384
ISBN 80-247-1479-5
EAN 9788024714790
Interní kód 0073267
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy