Public relations

Série: Expert
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024750224
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
297 Kč
349 Kč
297 Kč
Anotace

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic.

Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Denisa Hejlová
Značka GRADA
V prodeji od 13.08.2015
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 24.8 x 2.2 cm
Hmotnost 0.56 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
Edice Expert
ISBN 978-80-247-5022-4
EAN 9788024750224
Interní kód 0185426
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy