Propagace

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788071822011
Značka: OLOMOUC

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
185 Kč
152 Kč
185 Kč
152 Kč
Anotace
Kniha je určena pro střední odborná učiliště obor aranžér. Je rozdělena do několika hlavních celků: vývoj propagace, propagační prostředky, tvorba propagačních prostředků, reklama, její funkce a cíle, propagační akce, obalová technika v propagaci, značka, ochranná známka a logo, marketing a jeho vztah k propagaci. V textu jsou uvedeny i příklady z praxe, u vybraných témat jsou zadané úkoly. Text je pro svoji jednoduchost určen především pro žáky. Učitelům odborných předmětů by měl usnadnit přípravu na vyučování. Obsah byl konzultován s učiteli vyučujícími daný předmět a schválen Společností aranžérů České republiky.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Františka Kaplová, Josef Turek
Ilustrátor Ondřej Michálek
Značka OLOMOUC
V prodeji od 21.09.2007
Rok vydání 2005
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.0 x 0.7 cm
Hmotnost 0.22 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 112
ISBN 80-7182-201-9
EAN 9788071822011
Interní kód 0060111
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy