Prieskumy pre marketingový manažment

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788089033669
Značka: SOFA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
88 Kč
72 Kč
88 Kč
72 Kč
Anotace
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Kornélia Richterová
Značka SOFA
V prodeji od 18.03.2010
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.6 x 24.0 x 2.2 cm
Hmotnost 0.63 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 378
ISBN 978-80-89033-66-9
EAN 9788089033669
Interní kód 0104150
Ceny dopravy