Moderní marketingový výzkum

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024709666
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
369 Kč
314 Kč
369 Kč
314 Kč
Anotace
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Roman Kozel
Značka GRADA
V prodeji od 05.12.2005
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 18.0 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.61 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 280
ISBN 80-247-0966-X
EAN 9788024709666
Interní kód 0061191
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy