Mezinárodní marketing

EAN:9788024753669
Strategické trendy a příklady z praxe 4. vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Anotace
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Informace o sortimentu
Podnázev Strategické trendy a příklady z praxe 4. vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Hana Machková
Značka GRADA
V prodeji od 22.01.2015
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 4. vydání
Rozměry 17.2 x 24.8 x 1.6 cm
Hmotnost 0.47 kg
Počet stran 200
ISBN 978-80-247-5366-9
EAN 9788024753669
Interní kód 0182798
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy