Marketingová komunikace

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612376
Nové trendy 3.0
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu.

Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu.

Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Informace o sortimentu
Podnázev Nové trendy 3.0
Druh sortimentu Kniha
Autor Petr Frey
Značka Management Press
V prodeji od 10.11.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 16.9 x 23.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.38 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 212
ISBN 978-80-7261-237-6
EAN 9788072612376
Interní kód 0122840
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy