Marketing služeb

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024727219
efektivně a moderně
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
319 Kč
271 Kč
319 Kč
271 Kč
Anotace
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Nové vydání je zcela přepracováno, obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, nově jsou zařazeny kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
Informace o sortimentu
Podnázev efektivně a moderně
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslava Vaštíková
Značka GRADA
V prodeji od 11.09.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.4 cm
Hmotnost 0.39 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 232
ISBN 978-80-247-2721-9
EAN 9788024727219
Interní kód 0088660
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy