Marketing pro začátečníky

Série: Praxe manažera
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788026600060
Značka: Edika

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
249 Kč
204 Kč
249 Kč
204 Kč
Anotace
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslav Foret
Značka Edika
V prodeji od 06.02.2012
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 16.5 x 22.5 x 1.0 cm
Hmotnost 0.35 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 200
Edice Praxe manažera
ISBN 978-80-266-0006-0
EAN 9788026600060
Interní kód 0125358
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy