Marketing obchodní firmy

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024720494
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
319 Kč
271 Kč
319 Kč
271 Kč
Anotace
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marcela Zamazalová
Značka GRADA
V prodeji od 25.11.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.41 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
ISBN 978-80-247-2049-4
EAN 9788024720494
Interní kód 0091220
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy